Skip to content

Herbeoordeling

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsHerbeoordeling
Mehmed asked 1 jaar ago

Goedendag,

 

ben er niet mee eens wat de klant nu doet, maar heb er respect voor. Klant heeft nog niet gereageerd . Wij weten ook niet wat fout is gegaan. Mocht dat wel gebeuren, kan ik dan om een herbeoordeling vragen, zoja hoe moet dat?

alvast bedankt

 

met vriendelijke groet,

 

haar-huid

1 Antwoorden
Ismail Akhan Staf answered 1 jaar ago

Beste Mehmed,

Fijn dat jouw klant zijn/haar review wilt wijzigen! Je kunt gemakkelijk een aanpaslink sturen via jouw dashboard. Hieronder lees je hoe je dit doet;
  1. Log in op jouw Dashboard
  2. Wanneer je bent ingelogd klik je op Beoordelingen > Beheren
  3. Zoek de betreffende beoordeling > Klik op Reageer
  4. Nu kies je voor het ‘Type’ reactie. Hierbij heb je 3 keuzes > kies voor Privé. Jouw klant ontvang nu een e-mail met daarin jouw reactie en een link om zijn/haar review aan te passen. Let op; jij ziet de aanpaslink niet. Alleen jouw klant ziet deze.
  Ik hoop dat je hier verder mee komt en wens je mooie reviews toe!
Je antwoord