Goedendag,
ben er niet mee eens wat de klant nu doet, maar heb er respect voor. Klant heeft nog niet gereageerd . Wij weten ook niet wat fout is gegaan. Mocht dat wel gebeuren, kan ik dan om een herbeoordeling vragen, zoja hoe moet dat?
alvast bedankt
met vriendelijke groet,
haar-huid
1 Antwoorden
Beste Mehmed,
Fijn dat jouw klant zijn/haar review wilt wijzigen! Je kunt gemakkelijk een aanpaslink sturen via jouw dashboard. Hieronder lees je hoe je dit doet;- Log in op jouw Dashboard
- Wanneer je bent ingelogd klik je op Beoordelingen > Beheren
- Zoek de betreffende beoordeling > Klik op Reageer
- Nu kies je voor het ‘Type’ reactie. Hierbij heb je 3 keuzes > kies voor Privé. Jouw klant ontvang nu een e-mail met daarin jouw reactie en een link om zijn/haar review aan te passen. Let op; jij ziet de aanpaslink niet. Alleen jouw klant ziet deze.
Je antwoord