herinneringsmail

DWQA QuestionsCategorie: Questionsherinneringsmail
Jessica asked 3 jaar ago
Goedemorgen, Wanneer er een herinneringsmail verzonden wordt, heeft de klant dan minder keuzes om sterren aan te geven?
Goedemiddag Jessica,

Dank voor je bericht. Als het goed is zou de herinneringsmail dezelfde inhoud moeten bevatten. Dus het aantal keuzes om te beoordelen zou ook hetzelfde moeten zijn.

Jessica answered 3 jaar ago
oke, dat dacht ik eigenlijk ook. Maar het valt me op dat de laatste beoordelingen, mensen maar op 1 onderdeel beoordelen en niet voor alle 4. Dacht dat dat misschien aan de herinneringsmail lag en dat de keuzes dan beperkt zijn. Wij werken nog niet zolang met de herinneringsmail dus vandaar..   Maar bedankt voor je reactie iig.
Hoi Jessica,

Dank voor je snelle reactie. Ik heb even in je dashboard gekeken, maar ik snap wat je bedoelt. Alleen heeft dit niet met de herinneringsmail te maken, maar iets anders. Dit zijn namelijk zogeheten one-click reviews. Dit zijn reviews waarbij de klant met één click een review kan achterlaten, zonder een beoordeling te hoeven schrijven. Zie ook: https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/verzamelen/one-click-reviews Mocht je dit niet prettig vinden, dan kun je dit uitschakelen in je dashboard. Je gaat dan binnen je dashboard naar uitnodigingen>instellingen. Enerzijds een snelle manier om reviews te verzamelen, nadeel is wel dat op deze reviews niet gemodereerd kan worden en je dus ook geen beoordelingstekst ontvangt.
Jessica answered 3 jaar ago
Nou als het altijd zo geweest is dan doe ik er verder niets aan, dan is het vast toeval dat er enkele zo een reactie geven. Want er is sinds ons "upgegrade" abonnement niets daarin veranderd??
caleni Staf answered 3 jaar ago
Het klopt dat dit niets met een upgrade te maken heeft inderdaad. Ik gok dat het puur toeval is :)
Jessica answered 3 jaar ago
Bedankt voor je reactie, we laten het zo!