Herverzending review

DWQA QuestionsCategorie: Praat meeHerverzending review
Ron van der Steeg asked 1 jaar ago

Dag allen, ik heb nog het starterspakket en wil klanten die nog geen review hebben geplaatst nogmaals vragen dit te doen. Ik zie onder de knop Verzonden de klanten en de gegevens staan en welke wel en niet hebben gereageerd. Ik mis de mogelijkheid om de klanten die nog geen review hebben geplaatst aan te vinken en het verzoek nogmaals te sturen. Zou wel zo makkelijk zijn. Nu moet ik naar de knop Verzenden en handmatig (of een CSV bestand, maar in mijn geval iets te overbodig) deze klanten in te voeren. Dus denk je deze gegevens met knippen en plakken uit de Verzonden bestand te halen. Als je echter iets invoert in de velden van Verzenden en het scherm verlaat om iets anders te bekijken (bijvoorbeeld weer terug naar Verzonden) is alles verdwenen wat je hebt ingevuld. Niet handig dus. Een 'Leeg Velden' button zou een optie zijn. Doe ik iets verkeerd of is dit gewoon niet zo handig? Graag jullie reactie. Bij voorbaat dank.

Ismail Akhan Staf answered 1 jaar ago

Goedemorgen Ron,

Ik kan mij voorstellen dat je je klanten wilt herinneren om een review te plaatsen. Deze optie is mogelijk vanaf het Plus pakket. Je kunt daarbij ook aangeven wanneer je de herinneringen wilt verzenden.

Als je geen gebruik wilt maken van een csv bestand raad ik je aan om de gegevens van 5 klanten naar het kladblok programma te kopiëren. Daarna kun je deze gegevens weer plaatsen in de velden om handmatig 5 uitnodigingen tegelijk te verzenden.

Je kunt bij het versturen van de nieuwe uitnodigingen een speciaal teken zoals # gebruiken, zodat de uitnodiging niet als duplicaat wordt afgewezen.

Ik hoop dat je hier verder mee komt en wens je mooie reviews toe!