Hoe kunnen we ons lidmaatschap opzeggen?

DWQA QuestionsCategorie: AlgemeenHoe kunnen we ons lidmaatschap opzeggen?
Ricardo asked 3 jaar ago
Geachte heer/mevrouw, Hoe kunnen we ons lidmaatschap opzeggen? Ik hoor graag van u.
caleni Staf answered 3 jaar ago
Beste Ricardo,

Bedankt voor je bericht.

We vinden het jammer om te vernemen dat je niet langer lid bij ons wilt blijven. Graag zouden wij willen weten, wat hier de reden van is?

Je lidmaatschap kan je op de volgende manier stopzetten:
  • Log in via ons dashboard (https://dashboard.webwinkelkeur.nl) met de persoonlijke inloggegevens die je bij de aanmelding hebt gekozen. Als je deze niet meer hebt dan kan je ze aanvragen via dezelfde pagina door op de link ‘Wachtwoord vergeten’ te klikken.

Wanneer je bent ingelogd kan je per webwinkel aangeven of je het lidmaatschap op wilt zeggen.
  1. Klik op het tabblad “webwinkels” aan de linkerkant van het dashboard
  2. Klik op de webwinkel waarvan je het lidmaatschap wilt beëindigen
  3. Rechts onderaan zie je vervolgens de mogelijkheden “webwinkel verhuizen” of “webwinkel opzeggen”. Klik hier op webwinkel opzeggen.

Je krijgt nu een nieuw scherm waarin gevraagd wordt om de reden van je opzegging. Wij ontvangen deze reden graag zodat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. Daarom is dit veld verplicht om in te vullen. Ook kan je hier de datum van de opzegging doorgeven. Het datumveld werkt op de Amerikaanse wijze (jjjj,mm,dd). Let op! Conform onze algemene voorwaarden storten wij reeds gefactureerd lidmaatschapsgeld niet retour. Met vriendelijke groet,

Caleni