Hallo Keurders!,Vraagje; Wij zijn inmiddels enkele maanden bij jullie aangesloten, maar hebben nog geen badge verdiend op basis van \"geschillen\" en \"juridisch\". Hebben jullie enig idee hoe dit kan? Wij zouden deze badges namelijk wel graag willen vertonen op onze website en volgens ons voldoen wij aan alle criteria die jullie hebben gesteld.We horen het graag!
1 Antwoorden
Beste Mooielampen,
Helaas hebben wij vanochtend ontdekt dat er technisch iets niet goed gaat, waardoor een aantal badges zijn verdwenen. Onze technische dienst is hier momenteel druk mee bezig om dit op te lossen. Wil je even in de gaten houden of dit in de loop van de dag(en) wel te zien is? Mocht dit niet zo zijn, wil je ons dit dan even laten weten via info@webwinkelkeur.nl?
Helaas hebben wij vanochtend ontdekt dat er technisch iets niet goed gaat, waardoor een aantal badges zijn verdwenen. Onze technische dienst is hier momenteel druk mee bezig om dit op te lossen. Wil je even in de gaten houden of dit in de loop van de dag(en) wel te zien is? Mocht dit niet zo zijn, wil je ons dit dan even laten weten via info@webwinkelkeur.nl?
Je antwoord