Hoe zet ik de product reviews aan

DWQA QuestionsCategorie: Product reviewsHoe zet ik de product reviews aan
Guido asked 3 jaar ago
Er staat dat ik ergens bij instellingen het aan moet zetten, maar ik kan dit nergens vinden. Ik wil dit doen voor tuinwebshop.nl
Ismail Akhan Staf answered 3 jaar ago
Beste Guido, Goed dat je product reviews wilt verzamelen! Ik zie dat je het al hebt geactiveerd via je WWK Dashboard. Nu moet de WWK-woocommerce plugin worden geüpdate naar de laatste versie. Dit kun je doen door in te loggen in je Wordpress-Woocommerce dashboard >  Plugins > Webwinkelkeur view details > update. Mocht de laatste versie er al op staan kun je terug naar Plugins > Webwinkelkeur > Settings > Product reviews >  "Import product reviews to WooCommerce inschakelen > GTIN/EAN key op Automatic detection zetten > Save Changes.  Om te controleren of alles is gelukt kun je weer inloggen in je WWK Dashboard > Uitnodigingen > Verzonden  Check of de nieuw verzonden beoordelingsverzoeken bestelinformatie beschikbaar hebben door te controleren of de  afbeelding van een shopping bag zichtbaar is in de kolom "Info". Ik hoop dat je hier verder mee komt. Mocht je nog vragen hebben kun je ook een e-mail sturen naar info@webwinkelkeur.nl