https://www.wheelz4kids.com/nl/ heeft ook een 'Valued shops' keurmerk maar levert geen/slechte service!

DWQA QuestionsCategorie: WebwinkelKeur hulphttps://www.wheelz4kids.com/nl/ heeft ook een ‘Valued shops’ keurmerk maar levert geen/slechte service!
C. Berkenhagen asked 3 jaar ago
Ik heb op 10 augustus skeelers geleverd gekregen die ik voor mijn zoontje had besteld. Ik heb ze op 22 augustus gegeven op zijn verjaardagsfeestje en heb op 23 augustus Wheelz4kids gemaild omdat de lampjes die in de wielen zitten niet leken te werken. Na enig mailcontact hebben ze om mij 'tegemoet' te komen een refund van 10% gegeven. Hierna heb ik aangegeven dat ik deze skeelers juist had besteld omdat mijn zoontje altijd dol is op lampjes. Hierna kreeg ik bericht dat ze geen garantie geven op de wielen. Ik vind dit vreemd want het product voldoet niet aan mijn verwachtingen. Ik hoop dat dit nog netjes wordt opgelost, maar in de toekomst koop ik nooit meer iets bij deze webshop en zou hem al zeker niet aanraden aan anderen!

caleni Staf answered 3 jaar ago
Goedemiddag Claudia,

Bedankt voor je bericht en wat vervelend om te lezen dat je problemen ervaart met een lid van ons. Dit is een grote webshop en ik moet eerlijk zeggen dat zij klachten altijd wel netjes oplossen. Zoals ik uit je bericht lees, ben je al wel in contact met de webwinkel en wordt er al naar oplossingen gezocht.

Mocht je toch het idee hebben dat je er samen niet uitkomt, dan kun je altijd nog een geschil bij ons indienen. Dit kun je doen via deze link: https://dashboard.webwinkelkeur.nl/disputes/add/9515?lang=nld

Succes en hopelijk wordt je klacht netjes opgelost.