Installeren en testen op staging site

DWQA QuestionsCategorie: WebwinkelKeur hulpInstalleren en testen op staging site
Bert Hennephof asked 3 jaar ago
We zijn bezig met een nieuwe website voor Tradeline.nl Op de staging.tradeline.nl willen we alles van Webwinkelkeur alvast kunnen installeren en testen. Moeten we de staging site dan als extra site toevoegen aan ons Webwinkelkeur account? Bert - webmaster
Lana answered 3 jaar ago
Beste Bert, bedankt voor je bericht. Ik heb even de URL van je staging toegevoegd in de comments voor de keuring. Deze URL zal dan gekeurd worden. Je kunt dan je goeie URL gewoon blijven gebruiken in het account. ^Lana
Bert answered 3 jaar ago
Beste Lana, Ik begrijp je helaas niet helemaal. Voor de testperiode wil ik op de staging kunnen installeren en testen zonder dat het invloed heeft op de live website. Het is mij niet helemaal duidelijk hoe ik dat voor elkaar kan krijgen. Bert
Lana answered 3 jaar ago
Beste Bert, ah je wilt onze uitingen eerst testen in je staging omgeving? Dat moet wel kunnen. Je kunt dan gewoon vanuit het dashboard alle uitingen installeren op je staging website. Wanneer je over gaat naar live kun je alle uitingen in je live omgeving zetten. Is dat wat je bedoelt? ^Lana
Bert answered 3 jaar ago
Dat is wel wat ik bedoel, maar welke webshop ID moet ik dan invullen. Kan ik de ID en API van de live-site invullen?
Lana answered 3 jaar ago
Beste Bert, je zou het eens kunnen proberen. Mocht dit niet lukken dan wil ik je adviseren om ons testaccount te gebruiken. De inloggegevens zal ik even per mail naar je toe sturen. ^Lana