Is het mogelijk om het script lokaal in te laden

DWQA QuestionsCategorie: TechniekIs het mogelijk om het script lokaal in te laden
Jasper asked 3 jaar ago
Beste,  Wij hebben vanuit de hosting het volgende bericht gekregen: Er loopt ook een script in te laden extern ? Alleen het ophalen daarvan duurt meer dan 1,5 seconden. Kan je die niet lokaal inladen? https://dashboard.webwinkelkeur.nl/sidebar.js?id=1200857&c=2702560   Is het mogelijk om deze lokaal in te laden? Dan zal de snelheid van de site erg omhoog gaan.
Hoi Jasper,

Bedankt voor je bericht. De laadtijd van 1,5 seconde klopt niet. Onze scripts hebben veel minder laadtijd. Wat betreft je vraag, deze ga ik doorzetten naar onze technische dienst. Ik verwacht je hier dinsdag een antwoord op te kunnen geven.
Hoi Jasper,

Ik heb inmiddels een reactie van de technische dienst. Zij geven aan dat het niet mogelijk is het lokaal in te laden. Maar zij vinden het wel erg vreemd dat het zoveel tijd kost om dit in te laden. Zou je de naam van de desbetreffende webwinkel kunnen geven, zodat zij dit na kunnen kijken?
Jasper answered 3 jaar ago
Hi Caleni, Bedankt voor je reactie! Het gaat om https://elektronicavoorjou.nl/ Alvast bedankt!  Met vriendelijke groet, Jasper
caleni Staf answered 3 jaar ago
Hoi Jasper, Dank voor je reactie. Ik heb de informatie doorgespeeld naar onze technische dienst. Zij geven aan niets vreemds te vinden en volgens alle testen die zij hebben gedaan zag ook alles er goed uit. Ze zouden nu graag een screenshot of export ontvangen van de meting van de hosting, waarin op 1,5 sec. bevestigd wordt.

Wil je dit sturen naar info@webwinkelkeur.nl, t.a.v. Caleni?