Kan mijn SaaS-dienst ook een webwinkelkeur krijgen?

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsKan mijn SaaS-dienst ook een webwinkelkeur krijgen?
Claudia asked 3 jaar ago
Ik ben bijna klaar met het ontwikkelen van een web-app, waarbij klanten voor het gebruik van mijn online dienst een abonnement kunnen afsluiten (Software-as-a-service). De app hoeft niet te worden gedownload maar is te gebruiken via internet+browser, op alle devices (compu, tablet, phone).
Ismail Akhan Staf answered 3 jaar ago
Beste  Claudia, Bedankt voor jouw interesse in ons keurmerk! Wij kunnen een webwinkel waar de web-app in het assortiment is opgenomen, maar helaas niet de software of de dienst zelf. Ik wens je succes met de verdere ontwikkeling en lancering van de jouw web-app.
Claudia answered 3 jaar ago
Vriendelijk bedankt voor je antwoord. Ik heb al wel veel aan de info op jullie site, maar zal verder zoeken naar partijen die kunnen helpen met de juridische kant van een digitale consumentendienst.
Ismail Akhan Staf answered 3 jaar ago
Graag gedaan Claudia. Fijn dat je dat je al veel informatie op onze website hebt kunnen vinden. Ik hoop dat je gauw een partij kunt vinden die jou hiermee verder kan ondersteunen. Ik wens je in ieder geval succes en een mooie dag toe.