KLant wil geen uitnodiging ontvangen, hoe doe ik dat?

DWQA QuestionsCategorie: WebwinkelKeur hulpKLant wil geen uitnodiging ontvangen, hoe doe ik dat?
JP Flikweert asked 3 jaar ago
Wij hebben veel vaste klanten en niet iedereen wil elke keer een uitnodiging ontvangen. Laat staan een herinnering.
Van één van deze klanten kregen we de volgende reactie: " Hallo,ik heb al een keer een review geschreven,maar om dat elke keer tr doen wanneer ik iets gekocht heb bij jullie,vind ik overdreven,dus graag niet elke keer reminders.....!" Hoe kan ik ervoor zorgen dat deze klanten geen uitnodiging meer ontvangen? Handmatig uit de lijst halen is natuurlijk geen optie.
Robin answered 3 jaar ago
Dag JP,

Een goeie vraag!
De meeste software/plugins/modules stellen je in staat aan te vinken of je na elke verkoop eenzelfde klant een uitnodiging wilt sturen of enkel bij de eerste aankoop en vervolgens niet meer. Je zult hiervoor even binnen de settings moeten kijken van de plugin/module van WebwinkelKeur. Helaas is dit niet bij elke software het geval, in die gevallen kan de klant zich afmelden van onze mailing binnen de uitnodigingsmail. Helaas wat omslachtig maar wellicht kun je hier op aansturen als je een ontevreden klant hebt die geen mail van ons meer wil ontvangen. Wij kunnen een bepaald mailadres ook blockeren, daarvoor kun je het beste even mailen naar info@webwinkelkeur.nl om dat te bespreken.

Groet,
Robin