Klanten opnieuw uitnodigen om een review in te vullen, waarom kan dat niet?

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsKlanten opnieuw uitnodigen om een review in te vullen, waarom kan dat niet?
Duck den Hoed asked 4 jaar ago
Hallo,   Wijverhurenprinters.nl verhuurt printers voor een langere periode, meestal 5 jaar, en dus blijven klanten ook zo lang bij ons. Wat we graag willen doen om niet alleen na de installatie van de printer een uitnodiging te sturen maar ook nadat ze de printer een jaar in gebruik hebben. Waarom kan dat niet of hoe kan dit wel?
Daniel La Porta answered 4 jaar ago
Beste Duck, we hebben al even contact gehad via de e-mail maar kort samengevat, het is zeker mogelijk alleen zit er een tijdslimiet op van 4 maanden. Binnen die periode kunnen herhaal klanten geen review plaatsen. Na een jaar is dit uiteraard wel mogelijk :) Groet ^Daniel
Annemarie answered 10 maanden ago

Hoe kan ik een review plaatsen. Het gaat over Steiken meubelen. Tot voor kort lid. Heeft goede cijfers, maar ik ben totaal niet tevreden.

Marc Staf answered 10 maanden ago

Dag Annemarie,

Vervelend dat je een slechte ervaring met Steiken Meubelen hebt, ik kan me voorstellen dat je hier een review over wilt schrijven.

Omdat Steiken Meubelen geen lid meer van ons is, kun je geen review bij ons plaatsen. Ik raad je aan om een review op een ander platform te plaatsen.