Kleur aanpassen Widget

DWQA QuestionsCategorie: WebwinkelKeur hulpKleur aanpassen Widget
Sako Vrolijks asked 4 jaar ago
Hallo, Ik kan de kleur aanpassen van de Widget maar nergens kan ik deze opslaan. Hij wijzigt steeds terug naar oorspronkelijke kleur.
caleni Staf answered 4 jaar ago
Beste Sako, Bedankt voor jouw vraag. Wanneer je in het dashboard de kleur aanpast is het zaak om daarna meteen de code te kopiëren op die op die pagina staat. Die code kan je dan toevoegen aan jouw website en op dat moment heb je dan de widget toegevoegd met de door jou gekozen kleur. Het is goed mogelijk dat hij daarna in het dashboard wel weer terugschiet naar de standaard instelling, maar de kleur zou op jouw website dan nog steeds de gekozen kleur moeten zijn. Mocht je dit hebben gedaan en werkt het niet zoals beschreven dan verneem ik het graag zodat ik er voor je naar kan kijken.  Groet, Asoka.
Sako Vrolijks answered 4 jaar ago
Hallo Asoka, Bedankt dit heeft inderdaad geholpen :) Nog extra vraag, is ook de sidebar aan te passen via jullie?
Anders kan ik dit ook via CSS. Waarop volgende vraag eigenlijk weer komt. Waarom zit de volledige js/css niet in de plug-in?
Krijg deze melding bij gtmetrix dat ik dit beter kan integreren in de site zelf. Met vriendelijke groet, Sako Vrolijks
caleni Staf answered 4 jaar ago
Beste Sako,

Graag gedaan hoor. De sidebar kan je alleen in licht of donker instellen, ook dat doe je via het dashboard. Betreffende de vraag over js/css heb ik het voor je nagevraagd en het volgende antwoord gekregen:
We hebben ervoor gekozen om de plugin centraal aan te bieden. Dit biedt diverse voordelen:
1. Updates zijn eenvoudiger door te voeren
2. Wanneer een consument meerdere leden bezoekt hoeven ze maar 1 keer onze JS/CSS te laden, met bijna 7.000 aangesloten webwinkels in de praktijk dus sneller dan lokaal laden.
3. Gegevens als badge informatie moet sowieso van onze server komen, vandaar dat externe requests noodzakelijk zijn.

Ik hoop jouw vragen hiermee voldoende te hebben beantwoord.  Groet, Asoka