Layout "Knop (sterren)" veranderen - plek veranderen

DWQA QuestionsCategorie: TechniekLayout “Knop (sterren)” veranderen – plek veranderen
Nadya asked 3 jaar ago
Hallo, Ik wil graag een plek van keurmerk veranderen. Op de PC staat het goed aan de linkerkant, maat op mobiel staat het boven. En het is niet handig. Hoe kan ik plek van de keurmerk voor mobiel versie veranderen?  www.euphoriquecosmetics.com  Met vriendelijke groet,   Nadya
Lana answered 3 jaar ago
Beste Nadya, bedankt voor je bericht. Dit is inderdaad onze nieuwe mobiele topbar. Je kunt hem wijzigen voor mobile via je dashboard. Dit kan via promotie > sidebar > mobiele integratie. Ik heb hem nu even voor je verplaatst. Al moet ik zeggen dat ik de topbar wel bij je huidige lay-out vond passenB) . Mocht je verder nog vragen hebben dan hoor ik het graag! ^Lana
Nadya answered 3 jaar ago
Beste Lana, Bedankt voor je hulp! Het zit veel beter nu! Maar kan dat misschien toch aan de linker kant, zo was het vroeger? Als niet, laat maar, zo is ook prima.    Met vriendelijke groet,   Nadya
Lana answered 3 jaar ago
Hallo Nadya, graag gedaan hoor :D. Op mobile is de widget alleen in te stellen voor top of bottom. Aan de zijkant dus alleen op desktop. ^Lana