Lidmaatschap webwinkel stopgezet

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsLidmaatschap webwinkel stopgezet
Diane van Ballegooijen asked 2 jaar ago
Goedemiddag, Zaterdag 23 oktober heeft mijn dochter een bestelling gedaan en betaald bij 247cases.nl. Tot op heden heeft ze haar bestelling nog niet binnen. Ik ben via de mail wel in contact met 247cases maar heb het gevoel dat ik aan het lijntje gehouden wordt. Ik heb gisteren gevraagd of ze het betaalde bedrag terug willen storten maar daar krijg ik natuurlijk geen reactie op. Nu ben ik gaan zoeken en kwam zag ik dat hun webwinkelkeur lidmaatschap stopgezet is per 25-10-2021. Hebben jullie dit gedaan of heeft 247cases.nl dit zelf gedaan? Alvast vriendelijk dank voor uw reactie. Met vriendelijke groet, Diane van Ballegooijen
caleni Staf answered 2 jaar ago
Goedemiddag Diane,

Bedankt voor je bericht en wat vervelend om te lezen dat je problemen ervaart met deze webwinkel. Helaas hebben wij dit lidmaatschap stopgezet, omdat klachten niet werden opgelost en we ook geen reactie meer ontvingen.

Ik adviseer je het volgende te doen:
Optie 1: het online klachtenplatform van de consumentenbond inschakelen, klik daarvoor HIER.
Optie 2: de website om fraude te melden en daarvoor kun je HIER klikken.
Optie 3: een melding maken of aangifte doen, daarvoor kun je HIER klikken.
Wil je weten of er al meerdere meldingen zijn over deze partij, dan kun je dat HIER nakijken.

Het beste is om alle opties te gebruiken hiervoor.

Ik hoop dat jouw klacht spoedig afgehandeld wordt en ik wens je een mooie dag toe.
Diane van Ballegooijen answered 2 jaar ago
Goedemiddag Caleni, Dank voor je reactie.  Ik was vanmiddag ook al gebeld door je collega. Gelukkig heb ik vanmiddag toch nog het pakketje ontvangen.  Wel fijn dat jullie er zijn. En de consument helpen. Bedankt en nog een fijne dag. Met vriendelijke groet,  Diane van Ballegooijen
caleni Staf answered 2 jaar ago
Hoi Diane,

Dank voor je reactie. Fijn om te vernemen dat er al contact is geweest met één van mijn collega's én je het pakketje alsnog hebt ontvangen.
Ik wens je een prettige avond verder!