Skip to content

Limiet bereikt?

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsLimiet bereikt?
Arne asked 3 jaar ago
Zojuist zie ik dat er een hoop klanten geen beoordelingsverzoek hebben gekregen door een bereikt limiet?   Graag wil ik even weten hoe dit precies komt. Zit er serieus een limiet op de mails die worden verzonden naar mijn klanten??? Ik betaal toch gewoon voor deze dienst
1 Antwoorden
Daan Staf answered 3 jaar ago
Beste Arne, Bedankt voor je vraag waarom uitnodigingen voor het afgeven van een beoordeling niet worden verzonden aan je klanten als de limiet is bereikt. Volgens mij ben je de eigenaar van GreatGift. Deze webshop heeft bij ons het START abonnement. Bij het start abonnement kun je maximaal 15 uitnodigingen per maand versturen (https://www.webwinkelkeur.nl/pakketten/). Dit is een heel klein aantal om kennis te maken met ons review systeem. Als je serieus gebruik wilt maken van ons review systeem, dan kun je je abonnement opwaarderen naar PLUS, daarbij kun je maximaal 1.000 uitnodigingen per maand versturen. Opwaarderen kun je in ons dashboard bij Account > Pakket. Mvg. Daan
Je antwoord