Link van widget aanpassen (te openen tabblad)

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsLink van widget aanpassen (te openen tabblad)
Michel Janssen asked 2 jaar ago
Wanneer je ervoor kiest om de iFrame code te gebruiken om een widget te plaatsen, dan wordt er een popup getoond welke standaard het tabblad 'reviews' opent. Is het ook mogelijk om middels, bijvoorbeeld een extra parameter, het tabblad 'zekerheden' standaard te openen?
Marc Staf answered 2 jaar ago
Dag Michel, Goed dat je deze vraag stelt, ik begrijp dat je graag wilt dat de widget niet alleen reviews toont maar bijvoorbeeld ook zekerheden of andere zaken. Dit is helaas niet mogelijk. De widget is er alleen om reviews en het beoordelingscijfer te laten zien.
Michel Janssen answered 2 jaar ago
Hoi Marc, Bedankt voor je reactie. De vraag is eigenlijk ontstaan doordat er geen content zichtbaar is in het tabblad, maar wanneer we verder kijken zijn er wel meerdere reviews beschikbaar, enkel worden deze niet getoond. Wanneer je op www.holzhandelonline.de kijkt en dan onderin de pagina op de widget klikt, dan wordt de popup dus wel gewoon getoond, enkel zonder een opsomming van de aanwezige reviews. Bij een andere DE shop van ons is dit wel gewoon het geval. Ook wanneer ik de pagina's rechtstreeks benader, doet zich hetzelfde probleem voor;
  • www.holzhandelonline.de - https://www.valuedshops.de/webshop/Holzhandel-Online_1209826/bewertungen
  • www.eichenholzprofi.de - https://www.valuedshops.de/webshop/Eichenholzprofi-de_1206692/bewertungen
Qua instellingen lijkt hier in het beheer verder ook niets mogelijk, of zie ik iets over het hoofd?
Marc Staf answered 2 jaar ago

Dag Michel,
Bedankt voor deze aanvulling, dit is inderdaad wat vreemd. Ik zie zo niet een verklaring hiervoor. Heb je al geprobeerd de widget opnieuw te installeren? Wanneer ik in het dashboard bij de preview kijk van de widget dan wordt deze wel op de normale, volledige manier getoond.

Michel Janssen answered 2 jaar ago
Toen ik vanochtend keek, werkte het wel weer naar behoren. Ik heb in de code verder niets gewijzigd vanuit onze kant; ook heb ik de widget code niet aangepast. Ik zal het de komende tijd even in de gaten blijven houden of de inhoud getoond blijft worden.