Link voor internationale bezoekers - betrouwbaarheids

DWQA QuestionsCategorie: AlgemeenLink voor internationale bezoekers – betrouwbaarheids
Geertjan asked 3 jaar ago
Beste WWK, wij verkopen in meerdere landen en gebruiken daarvoor het ValuedShops logo. Zijn er links beschikbaar voor buitenlandse kopers om het keurmerk te checken in hun eigen taal?  We zien bijv. dat ValuedShops.de linkt naar een NL site ..  niet naar een duitse pagina. Een duitse bezoeker heeft behoefte aan zekerheid, daarvoor is een duitse tekst zeer noodzakelijk.  Dit geldt uiteraard ook voor de overige landen.  Alvast dank! Geertjan
Ismail Akhan Staf answered 3 jaar ago
Beste Geertjan, Bedankt voor je vraag. Goed dat je aangeeft dat er behoefte is aan de vertalingen van onze website. Op dit moment hebben wij helaas geen anderstalige websites voor ValuedShops. Momenteel is de ledenpagina in de eigen taal van de consument te zien en kunnen de uitnodigingen in een andere taal worden verstuurd. Bedankt voor het onder onze aandacht brengen van de behoefte.
Geertjan answered 3 jaar ago
Beste Ismail, gezien jullie internationale propositie is dit eigenlijk onontbeerlijk. Een korte uitleg pagina in het duits, frans, etc. kweekt vertrouwen zoals jullie weten. Nu zal het ValuedShops logo mensen weinig zeggen. En een link naar een puur NL talige site helpt daarin niet... integendeel.  Wordt hier wel aan gewerkt en wanneer kan dit worden verwacht?  Alvast dank & groet, Geertjan
Ismail Akhan Staf answered 3 jaar ago
Beste Geertjan, Ik neem je feedback ter harte en heb dit inmiddels doorgegeven. Op dit moment kan ik hierin geen concrete uitspraken doen en ik wil geen verwachtingen wekken die kunnen leiden tot teleurstellingen. Op welke wijze er invulling zal worden gegeven aan de uitvoering hiervan is voor mij namelijk ook nog onbekend.
Geertjan answered 3 jaar ago
Hoi Ismail, dank voor het doorgeven. Mochten deze internationale links beschikbaar komen horen wij dit uiteraard graag.  Mochten deze niet komen zullen wij moeten uitkijken naar een internationaal keurmerk om buitenlandse gebruikers goed aan te spreken.