Logo aanpassen

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsLogo aanpassen
Bas Kempi k asked 3 jaar ago
Hoi, Graag zou ik het logo van 25forcharity.nl aanpassen, waar vind ik deze optie? Er staat nu nog een tijdelijke foto van het logo op namelijk. Bedankt alvast!

gr. Bas
Nizella Nukic Staf answered 3 jaar ago
Hoi Bas, goed dat je hiernaar informeert. Het is inderdaad wel fijn om het actuele logo op jouw webwinkel te plaatsen. Al onze WebwinkelKeur logo's vind je in jouw Dashboard onder het kopje Promotie. Hier vind je ook meteen de codes waarmee je het logo op jouw website kunt plaatsen. Jouw eigen webwinkellogo kunnen we niet voor je aanpassen, dit is iets waarmee een logo designer jou kan helpen. Ik hoop dat je hier verder mee komt, groeten Nizella.
Bas answered 3 jaar ago
Hoi, het gaat mij om mijn eigen logo hier bij jullie op de site. Ik had namelijk een test bestelling op mijn nieuwe webshop gedaan en enkele dagen later kreeg ik vanuit jullie een uitnodiging voor een review en daar stond heel lelijk een foto van mij logo bij ipv het echte logo bestand. Bij deze dus mijn vraag waar kan ik deze foto weg halen en mijn echte logo invoegen. Bedankt.

gr. Bas
Nizella Nukic Staf answered 3 jaar ago
Hallo Bas, het logo welke in de beoordeling uitnodiging staat kun je via jouw Dashboard wijzigen. Zodra je bent ingelogd klik je op Uitnodigingen > Instellingen > Logo aanpassen :D Op deze manier verander je jouw logo welke in de uitnodiging e-mails staat. Groeten Nizella