Skip to content

Manifest aanpassen

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsManifest aanpassen
Ashwan asked 2 weken ago
Beste LS,
Ik zou graag het Manifest formulier aanpassen. Waar kan ik dit doen?
Mvg, Ashwan

5 Antwoorden
Nizella Nukic Staf answered 2 weken ago
Hallo Ashwan, goed dat je dit navraagt. Je kunt dit gemakkelijk aanpassen door in te loggen op jouw WWK Dashboard. Vervolgens klik je op Webwinkels en selecteer je de webwinkel waarvan je het manifest wilt wijzigen. Nu je in de omgeving van jouw webwinkel zit scrol je naar beneden tot je het kopje ‘Hart voor de zaak’ ziet staan. Hier zie je in het roze vakje ‘Teken Manifest’ staan. Ik  hoop dat je hier verder mee komt en ik wens je alvast een heel mooi weekend toe.

Ashwan answered 2 weken ago
Hoi Nizella,
Super! bedankt voor de snelle reactie. Ik heb het inmiddels kunnen aanpassen.
Jij ook een fijne weekend toegewenst.
Mvg, Ash

Nizella Nukic Staf answered 2 weken ago
Graag gedaan Ash! Fijn dat het gelukt is. Het zonnetje schijnt hier dus dat gaat wel lukken, dankjewel

Ashwan answered 2 weken ago
Ik heb nog een vraagje. Is het mogelijk om handmatig in te stellen binnen de dashboard, wanneer de klant per email contact opneemt om achteraf een uitnodiging te versturen over hoe men het klantcontact ervaren heeft?

Nizella Nukic Staf answered 2 weken ago
Goedemorgen Ashwan, het is mogelijk om het aantal dagen in te stellen. Ik zie dat je werkt met Woocommerce: Je kunt het aantal dagen instellen door in te loggen op jouw WooCommerce omgeving en te klikken op Plugins > Webwinkelkeur > Settings. Succes! Groeten Nizella

Je antwoord