Meerdere mailadressen koppelen aan ons account

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsMeerdere mailadressen koppelen aan ons account
Dennis asked 3 jaar ago
Goedemiddag,
Ik was benieuwd of wij meerdere emailadressen kunnen koppelen aan ons account. Dit om makkelijker de reviews te beoordelen.
caleni Staf answered 3 jaar ago
Beste Dennis,   Als je bedoelt dat je graag zou willen dat meldingen over nieuwe beoordelingen naar meerdere mailadressen worden gestuurd, moet ik je helaas teleurstellen. Hiervoor kan je één e-mailadres gebruiken. Uiteraard kan je hiervoor wel een algemene mailbox gebruiken waar al jouw werknemers in kunnen kijken, maar ik neem aan dat je deze optie zelf al had overwogen.    Groet, Asoka
Dennis answered 3 jaar ago
Hoi Asoka, nee ik bedoel dat we met meer mensen toegang kunnen krijgen op ons account van webwinkelkeur. ik log nu in met eigen mail adres maar wil ook dat onze klantenservice erin kan om zo onze beoordelingen te bedanken.
caleni Staf answered 3 jaar ago
Beste Dennis,   Bedankt voor de uitleg. Daarvoor geldt hetzelfde. Dit kan allemaal alleen maar op 1 e-mailadres. Je kan er dus wel tegelijk in werken, maar dan zal je gebruik moeten maken van dezelfde inloggegevens.    Groet, Asoka