Mees & Meg

Lindsay asked 2 weken ago

Hallo,

Ik heb van jullie een mail gehad dat ik ben toegelaten. inmiddels heb ik ook de factuur binnen. ik krijg alleen met geen mogelijkheid alles op de site te staan, ik heb alles volgens de installatie handleiding gedaan maar er verschijnt niets.

Hoi Lidnsay,

Ik heet je van harte welkom bij WebwinkelKeur!

Omdat je webwinkel momenteel nog in het keuringsproces zit, is de installatie nog niet volledig werkzaam. Je ontvangt straks een e-mail over de (eerste) keuring.

Zodra je webwinkel is goedgekeurd zal de installatie worden geactiveerd.

Ik wens je heel veel succes met je webwinkel!

Hallo’,

maar ik heb al wel een factuur ontvangen? Dat is dan toch raar?

Hallo Lindsay,

De factuur wordt inderdaad binnen 5 dagen na de aanmelding opgestuurd. Na de aanmelding wordt er ook gelijk een backlink voor je webwinkel gecreëerd en kun je gebruik maken van onze voorbeelddocumenten. Het lidmaatschap omvat daardoor meer dan slechte de vertoning van de sidebar.

We helpen je graag om de goedkeuring zo snel mogelijk te ontvangen. Zojuist heb ik een e-mail over de keuring verzonden. Zodra je de aan te passen punten hebt doorlopen, kun je gelijk een nieuwe keuring aanvragen en zou je webwinkel vandaag nog goedgekeurd kunnen worden. 😊

Lindsay answered 2 weken ago

Ik heb het review statement onder webwinkelkeur gezet apart op de webshop in de footer is dat oké?

Ismail Akhan Staf answered 2 weken ago

Het is inderdaad goed dat je de review statement op een aparte pagina hebt gezet hebt geplaatst. Zodra je de andere punten ook hebt aangepast kun je een nieuwe keuring aanvragen. :)

Lindsay answered 2 weken ago

Ik heb alles toegevoegd en een herkeuring aangevraagd

Ismail Akhan Staf answered 2 weken ago

Bedankt voor de snelle aanpassingen. Ik zie alleen dat het btw-identificatienummer (in de footer) nog niet volledig is. Daarnaast zou ik je moeten verzoeken om de link Garantie uit te breiden naar Garantie & Klachten of iets in die trant, zodat het duidelijk is dat ook de informatie over de klachtenregeling achter deze link te vinden is.

Lindsay answered 2 weken ago

Zojuist ook weer aangepast.

Ismail Akhan Staf answered 2 weken ago

Je webwinkel is zojuist goedgekeurd. Je kunt nu overgaan tot de installatie van onze plug-in.

Op deze pagina vind je hier meer informatie over.

Ik wens je veel succes met je webwinkel!

Heel fijn,

ik heb alles toegevoegd. ik wil alleen nog google koppelen met webwinkelkeur, daarvan wordt er weergegeven de volgende tekst:

De bron die je probeerde toe te voegen kon niet worden gekoppeld aan je webwinkel URL.

ik kan helaas blijkbaar geen foto toevoegen om mee te sturen?

Ismail Akhan Staf answered 2 weken ago

Fijn om te zien dat het gelukt is om alles toe te voegen.

Google kan momenteel niet als bron worden toegevoegd, omdat er geen match kan plaatsvinden tussen de URL in ons systeem en de URL die op je Google-bedrijfspagina staat geregistreerd.

De link op je Google bedrijfspagina is namelijk nog www.meesenmeg.nl

Als je de URL ook binnen je Google bedrijfspagina update, zou het uiterlijk na 24 uur gekoppeld moeten kunnen worden.