Met enige (on)regelmaat verschijnen er geen reviews

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsMet enige (on)regelmaat verschijnen er geen reviews
Pieter asked 3 jaar ago
Hoi, Met enige (on)regelmaat verschijnen er geen reviews op een van de websinkel sdie wij beheren, het betreft parasols-xl.nl Het enige wat je dan ziet is het webwinkelkeur block met daarin een grijs vlak op de plek waar een review moet tonen.
Zie hier: https://ibb.co/Kz8P501

Na enkele keren herladen, komt in sommige gevallen de review weer boven water, soms ook niet. Hebben jullie een idee waardoor dit kan optreden? Mvg,
Daan Staf answered 3 jaar ago
Beste Pieter, Bedankt voor je vraag. Dat is een lastige, want iets wat af en toe gebeurd is lastig te reproduceren. Als ik nu kijk, dan zie ik dat de laatste reviews getoond worden in de widget. Maar misschien kijk ik verkeerd. Bedoel je de widget die je aan de rechterzijde presenteert op https://www.parasols-xl.nl/winkel/?  Of is er enige logica te bedenken wanneer de widget geen reviews toont? Ik zal in ieder geval nog een paar keer kijken de komende dagen in de hoop dat ik het probleem kan ontdekken. Met vriendelijke groet, Daan
Pieter answered 3 jaar ago
Hoi Daan, nee er zit helaas geen logica in, voor zover ik kan zien.   Lijkt overigens tot dusver alleen op productpagina\’s voor te komen, ik zag het zelf bijvoorbeeld zojuist nog op https://www.parasols-xl.nl/product/solero-parasol-rvs-baleinbeugel-heliosa-11-77-prostor/<br />Maar dan de ene keer niet en de andere keer, na herladen weer wel. Zou er wellicht iets conflicteren met een of andere code?

Heb jij dat ook op die pagina, dat hij daar af en toe niet toont?   Mvg,
Pieter answered 3 jaar ago
Als ik op die pagina een paar keer herlaadt, dan gaat het vanzelf op een gegeven moment weer fout.
Het is dus iig te reproduceren.
Pieter answered 3 jaar ago
Hebben jullie al kans gezien om de pagina te bekijken en het te reproducen? Ik heb vandaag de update van de plugin uitgevoerd maar dat lost het nog niet op. En in beginsel kan i het op elke productpagina reproducreen, na enkele keren herladen van de pagina verschijnt er op een gegeven moment vanzelf een lege reviewbox.
Daan Staf answered 3 jaar ago
Beste Pieter, Met het refreshen zie ik inderdaad af en toe een lege widget. Helaas kan ik nog geen logica ontdekken wanneer de widget normaal wordt getoond en wanneer deze leeg wordt getoond. Ik heb development gevraagd om dit issue te onderzoeken.  Groet, Daan
Hoi Daan, Ja gek hè?
Ik heb ook al even gekeken of er dan bepaalde code niet laadt maar dat lijkt ook niet het geval te zijn, ziet er hetzelfde uit met of zonder review getoond.

Daan Staf answered 3 jaar ago
Beste Pieter, Zo voor het weekend deel ik graag de status van ons onderzoek naar dit probleem. Helaas heb ik nog geen nieuws. Er is al naar gekeken, maar er is nog geen logica gevonden. Waarschijnlijk ontstaat er ergens een javascript conflict. Maar we kunnen het nog niet precies aanwijzen. Volgende week gaan we er mee verder. Met vriendelijke groet, Daan
Pieter answered 3 jaar ago
Hoi Daan,   Ja, ik vermoed ook ergens een conflict, ik had al even gekeken maar zag op zich niets iets verdachts zo 1, 2, 3.
Volgende week weer een frisse blik :-)

Fijn weekend!

Daan Staf answered 3 jaar ago
Beste Pieter, Zojuist heb ik van development het bericht ontvangen dat het probleem is opgelost. Ik heb de pagina https://www.parasols-xl.nl/product/solero-parasol-teatro-pro-parelwit-grijs-o-270cm/ ook een aantal keer ververst om te testen of de reviews blijven staan. Gelukt! Wil je het zelf ook even testen? Groet, Daan
Pieter answered 3 jaar ago
Hoi Daan, Dat is goed nieuws!
Ik heb de pagina meerdere malen ververst en tot dusver lijkt het goed te gaan.  :-) Wat was er precies aan de hand dat het eerder niet altijd werkte, weet je dat?

Daan Staf answered 3 jaar ago
Beste Pieter, Top! Ik heb er geen uitleg bij gekregen. Maar ik ga uit van een javascript conflict. Groet, Daan
Pieter answered 3 jaar ago
Okee, hartstikke bedankt voor de hulp!