Skip to content

mijn consumentenrechten

DWQA QuestionsCategorie: Questionsmijn consumentenrechten
Robert do Nascimento lopes asked 6 maanden ago
Ik heb online een aquarium gekocht, de betaling gedaan en bemiddeld. een dag later ontving ik een e-mail waarin stond dat het product niet meer beschikbaar was en dat ik binnen 14 dagen het geld terug zou krijgen, maar het product wordt nog steeds verkocht op de website wat moet ik doen als ik het geld zo snel mogelijk nodig heb ?

2 Antwoorden
Lana Staf answered 6 maanden ago
Beste Robert, bedankt voor je vraag. Vervelend om te vernemen dat deze webwinkel de bestelling niet kon uitleveren. Wettelijk gezien heeft de webwinkel bij annulering 14 dagen de tijd om het bedrag te crediteren. Zij mogen deze tijd dus ook benutten om het terug te storten. Je kunt ze wellicht vragen om het eerder over te maken, omdat je ergens anders het artikel wilt aanschaffen. Hoop dat je hier wat mee kunt! ^Lana

Robert answered 6 maanden ago
Bedankt lLana

Je antwoord