mijn wachtwoord is gecomprimeerd

DWQA QuestionsCategorie: Questionsmijn wachtwoord is gecomprimeerd
Z asked 3 jaar ago
hallo mijn account is allang gedeactiveerd, maar mijn wachtwoord is gehackd. Hoe zotg ik ervoor dat jullie mijn account verwijderen dan wel ik mijn wachtwoord van deze site kan wijzigen. BvD
caleni Staf answered 3 jaar ago
Beste Z,   Als je geen toegang meer hebt tot de mailbox die is gekoppeld aan jouw webshop en daardoor dus ook niet zelf kan opzeggen, kunnen wij dit voor je doen. Wij hebben daarvoor dan wel een bewijs van eigendom nodig. Zo weten we dat jij daadwerkelijk diegene bent die bevoegd is om deze beslissing te nemen. Je kan een kopie van jouw ID en een uittreksel van het KvK register opsturen om te bewijzen dat jij de eigenaar bent. Ik verzoek je dit te mailen, samen met jouw verzoek, naar info@webwinkelkeur.nl   Groet, Asoka
Zohal answered 3 jaar ago
Beste Asoka, ik heb wel toegang alleen kan op jullie site nergens de knop “opzeggen” terugvinden als u zou willen uitleggen hoe ik dit kan doen, dan kan ik dit ook zelf doen. Bvd Zohal
caleni Staf answered 3 jaar ago
Beste,   Mijn excuses, dan had ik je verkeerd begrepen. Om op te zeggen log je in op onze website. Je komt dan in het dashboard waar je allerlei dingen kan aanpassen met betrekking tot jouw webshop en ons keurmerk. Kies hier voor 'Webwinkels'->'(de webwinkel die je wil opzeggen)'. Je bent nu op de beheerpagina van de webshop. Scroll daar helemaal naar beneden en kies voor 'webwinkel opzeggen'. Je krijgt dan enkele keuzes en afhankelijk van jouw keuze wordt het lidmaatschap per direct of aan het einde van de lopende factuurperiode beëindigt.    Groet, Asoka