Mijnwebwinkel gastenboek stopt, wat is een goed alternatief?

DWQA QuestionsCategorie: AlgemeenMijnwebwinkel gastenboek stopt, wat is een goed alternatief?
Maartje Verkerk asked 3 jaar ago
Ik ben al jaren tevreden klant van MijnWebwinkel, ik maak ook gebruik van hun gastenboek functie. Helaas gaat MijnWebwinkel daarmee stoppen. Nu ben ik op zoek naar een goed alternatief en kwam ik terecht bij WebwinkelKeur. Jullie reviewtool lijkt me een goed alternatief. Kunnen jullie me vertellen hoe jullie software precies werkt en of dit ook goed samenwerkt met MijnWebwinkel?
Beste antwoord
Marcel Landeweerd Staf answered 3 jaar ago
Beste Maartje,
Bedankt voor je interesse!

Ik denk dat we je goed kunnen helpen. WebwinkelKeur heeft reviewsoftware die naadloos samenwerkt met MijnWebwinkel. Hiermee verstuur je automatisch na elke bestelling reviewverzoeken en toon je ontvangen reviews op je webwinkel. Klanten hoeven gegevens als hun naam en ordernummer daarbij niet in te vullen, doordat wij deze rechtstreeks uit MijnWebwinkel importeren.

Je leest alles over de integratie op https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/eenvoudige-integratie/modules/mijnwebwinkel/ .

Onze reviewsysteem heeft vele voordelen ten opzichte van een gastenboek. Zo helpen onze reviews je ook aan sterren in Google en kun je onze widgets gebruiken om je reviewscore op je webwinkel te tonen. Dit verhoogt aantoonbaar de omzet.

Daarnaast helpen we je ook om je webshop aan de laatste wetgeving te laten voldoen en bemiddelen indien nodig bij geschillen. Denk dat de overstap van het MijnWebwinkel gastenboek naar ons reviewsysteem dus sowieso een goede zaak is.

Mocht je nog aanvullende vragen hebben, dan help ik je graag.