Milley.be

Cobie van Assen Oosterman asked 3 jaar ago
In maart of eerder  had ik een bestelling gedaan voor mijn buik bij Milley.be en daar moest ik erg lang op wachten. Toen heb ik een mail gestuurd dat het op 2-5-2021 geannuleerd. Daar kwam geen mail meer op terug. Toen veel later had ze het toch gestuurd. Ik weer een mail gestuurd dat ik het pakje niet ging open maken.Of ze mij een ticket voor retour wilden sturen. Ook dat heb ze tot aan vandaag 26-07-2021 niet gedaan. Wat moet ik hier nu mee,het pakje is nog steed hier. Op 24-7-2021 heb ik weer geschreven per mail van geef me nu je adres dan komt het retour. Maar weer niks. Ik hoopt dat iemand mij kan helpen. Met vriendelijk groet Cobie
caleni Staf answered 3 jaar ago
Goedemorgen Cobie,

Wat vervelend om te lezen dat je problemen ervaart met een webwinkel. Deze webwinkel is geen lid van ons. Toch heb ik uiteraard even voor je verder gekeken.
Ik zie dat de website van Milley.be inmiddels offline is. Daarom zou ik je willen adviseren het volgende te doen:

Optie 1: het online klachtenplatform van de consumentenbond inschakelen, klik daarvoor HIER.
Optie 2: de website om fraude te melden en daarvoor kun je HIER klikken.
Optie 3: een melding maken of aangifte doen, daarvoor kun je HIER klikken.
Wil je weten of er al meerdere meldingen zijn over deze partij, dan kun je dat HIER nakijken.

Het beste is om alle opties te gebruiken hiervoor.

Ik hoop dat jouw klacht spoedig afgehandeld wordt en ik wens je een mooie dag toe.