Missende product reviews

DWQA QuestionsCategorie: Product reviewsMissende product reviews
Roland asked 3 jaar ago
Beste, Onlangs zijn wij gestart met product reviews en inmiddels hebben we er 3 stuks ontvangen. Helaas zagen wij vandaag dat niet alle productreviews worden getoond op de webshop. Bij deze review gaat het goed:

Echter bij de andere 2 reviews niet:

Ik hoop dat jullie kunnen herleiding waar het precies aan ligt en alvast bedankt! Met vriendelijke groeten, Roland Mountain-it.nl
Nizella Nukic Staf answered 3 jaar ago
Beste Roland, vervelend dat 2 product reviews niet zichtbaar zijn. Goed dat je contact hierover opneemt. Wat je het beste kunt doen is controleren of de plugin goed geïnstalleerd is. Wellicht heb je nadat de reviews niet zichtbaar werden de plugin gedeactiveerd? Kom je er niet uit verneem ik het graag van je, je mag ook e-mailen naar info@webwinkelkeur.nl. Groeten Nizella
Roland answered 3 jaar ago
Beste Nizella, De plugin is correct geinstalleerd en staat geactiveerd. De gewone webshop reviews komen ook normaal binnen, alleen gaat er ergens iets mis met de productreviews. Heb al gecheckt of de ean matchen  met de reviews en dit is ook het geval. Kan ik toevallig geen error log inzien? Zodat ik kan herleiden waarom 1 review wel wordt getoond en de andere 2 niet? Alvast bedankt! Met vriendelijke groeten, Roland Mountain-iT.nl
Nizella Nukic Staf answered 3 jaar ago
Beste Roland, bedankt voor jouw terugkoppeling. Ik heb mijn collega van de technische afdeling gevraagd om het na te kijken. Hij ziet dat de optie product reviews momenteel is uitgeschakeld en hij wilt graag de synchronisatie updaten voor de betreffende webwinkel. Is het mogelijk dat je ons per e-mail toegang tot de admin geeft? Dan kan mijn collega testen waarom het mis gaat en het probleem oplossen. Je kunt de gegevens sturen naar info@webwinkelkeur.nl t.a.v. Nizella. Alvast bedankt! Groeten Nizella