mobiele widget positie

DWQA QuestionsCategorie: Questionsmobiele widget positie
Mo asked 3 jaar ago
Beste,  ik zou graag willen weten hoe ik de webwinkelkeur widget op mobiel kan tonen zonder dat deze belangrijke knoppen raakt. als ik de sidebar widget nu voor mobiel aanzet dan staat deze helemaal bovenaan of onderaan. Ik zou deze graag links of rechts in het midden van de pagina willen tonen. Ik gebruik voor beide shops shopify.
caleni Staf answered 3 jaar ago
Beste Mo,   Bedankt voor jouw vraag. Als je de sidebar wil aanpassen dan kan je eens andere instellingen proberen in het dashboard onder  'promotie'->'sidebar'. Daar kan je de sidebar naar jouw smaak instellen en uitproberen wat voor jou het beste werkt.   Groet, Asoka
Mo answered 3 jaar ago
Hi Asoka, Het gaat om de mobiele widget en niet desktop.
caleni Staf answered 3 jaar ago
Beste Mo,   Ook de instellingen  voor de mobiele sidebar vind je op die pagina.   Groet, Asoka
Mo answered 3 jaar ago
Hallo Asoka,  Sorry dat ik hier over blijf doorgaan, maar de instellingen voor de mobiele sidebar widget hebben geen mogelijkheid om de widget verticaal te verplaatsen. ik kan deze enkel aan de bovenkant, onderkant, links, rechts of midden plaatsen
caleni Staf answered 3 jaar ago
Beste Mo,   Dat klopt. Je kan er echter ook voor kiezen om niet de sidebar te gebruiken maar de topbar. Deze blijft altijd oven de website staan. Dit betekent dus, tenzij hij in conflict komt met een andere topheader die je misschien gebruikt, dat hij nooit in de weg zal staan.   Groet, Asoka
Mo answered 3 jaar ago
Hi Asoka,  Ik heb geprobeerd om deze bij mijn shop prohemp.nl aan te zetten, maar hij wordt niet vertoond. Op mijn andere shop lettertapes.nl word hij wel getoond, maar komt in conflict met mijn zoekfunctie op mobiel.  Ik zou zelf niet weten waar ik de code moet plakken zodat het goed zichtbaar word weergeven
caleni Staf answered 3 jaar ago
Beste Mo,   Ik zie dat je nu voor beide webshops de sidebar hebt uitgeschakeld. Let er wel op dat wanneer je aanpassingen doet in het dashboard, je bovenin het beeld wel de juiste webshop hebt geselecteerd. Zo weet je zeker dat de wijzigingen die je doorvoert voor de goede webshop zijn. Je kan de positie van de sidebar aanpassen met de opties die je hebt in het dashboard of je kan kiezen voor de topbar. Zo kan je bekijken wat op jouw webshops het beste werkt. Mocht je hier toch niet uit komen of nog andere vragen hebben dan is het wellicht handiger dat je ons hier over mailt op info@webwinkelkeur.nl. We kunnen er dan samen wat dieper op in gaan.  Groet, Asoka