Moderatie aanvragen order 91592

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsModeratie aanvragen order 91592
Chris Vermeulen asked 1 jaar ago

Beste heer, mevrouw,

Voor de review van Roman (order 91592) wilde ik een aantal weken geleden een moderatie aanvragen. Echter liet het systeem dit niet toe omdat wij eerst moeten reageren op de klant. Al eerder hebben wij de klant gemaild maar ook hebben wij via uw portaal de klant gevraagd om de smaad en laster van zijn review te verwijderen.

Helaas kan ik nog steeds geen moderatie aanvragen en daarom wil ik dat doen via deze weg. De review bevat smaad en laster met termen als 'oplichters' en 'bedriegers'. Dit terwijl de klant het product kosteloos retour kon sturen en ook zijn geld terug heeft gegeven.

Ik hoop dat deze klacht serieus wordt opgenomen.

Chris Vermeulen

Marc Staf answered 1 jaar ago

Dag Chris,

Vervelend dat je een negatieve review hebt ontvangen, goed dat je dit laat weten.

Het klopt dat je eerst moet reageren op een review en dan pas een moderatie aan kunt vragen. Een moderatie aanvragen kan binnen 14 dagen nadat de review is geplaatst. Voor deze review is het dus helaas niet meer mogelijk om een moderatieverzoek in te dienen.

Je geeft aan dat de klant het product kosteloos terug kon sturen en inmiddels het geld terug heeft gekregen. Ik raad je aan om in een privéreactie aan de klant te vragen of hij de review alsnog wil aanpassen of verwijderen.