Skip to content

Moderatie aanvragen

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsModeratie aanvragen
steven asked 1 week ago

Wij hebben een review ontvangen die echt te negatief is. We hebben geprobeerd dit op te lossen met de klant zoals aangegeven voordat we over gingen tot het aan vragen van moderatie.

Wij hebben de klacht van de klant netjes verholpen, dat dit iets langer duurde dan gepland is correct, daar heeft de klant in eerste instantie een drie sterren review over achter gelaten. Wat op zich prima is, we hadden per slot ook een fout gemaakt. Zodra de klant haar geld terug had ontvangen is de review aangepast naar 1 ster en wordt er geclaimd dat het geld nog steeds niet ontvangen was. Daarnaast wordt er gemeld dat wij ons keurmerk zijn kwijt geweest. Dit was voor een andere webshop en ook dat is dus netjes opgelost, aangezien we ons keurmerk weer terug hebben.

Aangezien we een kleine webshop zijn kunnen we gewoon fouten maken omdat we maar gewoon mensen zijn. Deze review is dus danig schadelijk dat we het niet zien zitten om bij webwinkelkeurmerk te blijven. Het is oneerlijk en onredelijk.

Wellicht dat jullie ons hier nog mee kunnen helpen.

Met vriendelijke groeten,

Steven

Ostiumhome.com
info@ostiumhome.com

1 Antwoorden
Marc Staf answered 1 week ago

Beste Steven,

Jammer dat je een onterechte review hebt ontvangen! Goed dat je hier contact over opneemt.

Helaas is het niet mogelijk om via het forum een moderatieverzoek in te dienen. Gelukkig kun je gemakkelijk een moderatieverzoek via jouw Dashboard indienen. Hoe je een moderatieverzoek aanvraagt, lees je hier. Zodra je een moderatieverzoek hebt ingediend, gaan we direct voor je aan de slag. We houden je per e-mail op de hoogte van jouw moderatieverzoek.

Je antwoord