Skip to content

Moderatie aanvragen

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsModeratie aanvragen
Peter D. asked 3 maanden ago
Ik heb twee vragen mbt moderatie:

1. Waarom kan ik bij een 1-ster review geen moderatie aanvragen, terwijl het hier juist nodig is.
2. De klant heeft een product in pre-order besteld (dus nog niet ontvangen). Maar geeft het wel NU al een 1-ster review.
Hoe dit aan te vliegen. Mbt moderatie.

1 Antwoorden
Kim Staf answered 3 maanden ago

Goedemiddag Peter , wat een goede vraag! Wat ik kan zien is dat je de one-click-reviews hebt geactiveerd. Je kan dit zien door in te loggen in het WWK  dashboard > het beheer bovenin het scherm veranderen naar de webwinkel waar je de review voor hebt ontvangen > uitnodigingen > instellingen. One-click-reviews kunnen helaas niet gemodereerd worden, omdat deze geen tekst bevatten. Klik hier voor extra informatie over een moderatie. Ook gaf je aan dat de klant de bestelling nog niet heeft ontvangen maar al wel een review heeft achtergelaten. Je kan bij een pre-order bestelling de uitnodigingen verwijderen en op een later moment handmatig toevoegen via het WWK Dashboard > Uitnodigingen > Verzenden. Het is ook mogelijk om de wachttijd voor de uitnodigingen te verlengen.

Ik hoop dat ik je op deze manier goed heb kunnen helpen. Als je nog vragen hebt, weet je mij te vinden. Ik wens je in ieder geval nog een zonnige dag toe!

Groetjes Kim.

Je antwoord