multilanguage footer

DWQA QuestionsCategorie: Techniekmultilanguage footer
Niek Breur asked 4 jaar ago
Omdat onze nieuwe site in meerdere talen is heb ik gisteren een upgrade gedaan naar de pro versie. De widget is nu keuring in de juiste taal en springt mee naar een andere taal als we switchen maar de zin in de footer (De waardering van www.calconditioner.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.3/10 gebaseerd op 112 reviews.) blijft altijd Nederlands. Zijn daar geen vertalingen voor of hebben we daar zelf iets fout gedaan?
caleni Staf answered 4 jaar ago
Beste Niek, Bedankt voor jouw vraag. Als je de code voor de rich snippets op deze manier toevoegt dan verandert deze niet mee, als je naar een andere taal gaat. Je kan de rich snippet code ook toevoegen via de sidebar. Dit doe je vanuit het dashboard. Als je het op die manier toevoegt dan komt deze tekst niet onderin de website te staan. Groet, Asoka
Niek answered 4 jaar ago
Hallo Asoka,
dat heb ik gedaan maar ik zie in de broncode dan geen "Structured Data" verschijnen die Google kan lezen.
caleni Staf answered 4 jaar ago
Beste Niek, Je zal dan eerst de sidebar moeten toevoegen aan jouw website. Daarna kan je de rich snippets via de sidebar weer aanzetten. Hier lees je meer over hoe je dat kan doen: https://www.webwinkelkeur.nl/faq/hoe-activeer-ik-rich-snippet-sterren/ Groet, Asoka
niek answered 4 jaar ago
Opgelost