Mystery shoppers

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsMystery shoppers
Rianne asked 2 jaar ago
Hi! Sinds ik lid ben van webwinkel keur krijg ik een nieuw soort bestelling, namelijk bestellingen die kort daarna worden geretourneerd. Herkent iemand dit? Het type bedrijf wat ik run (cadeauboxen voor een ander) daar komen bijna geen retouren. Nu heb ik ook meer bestellingen, dus is de kans groter dat er ook weleens wat wordt geretourneerd, maar het is opvallend. Met name omdat Webwinkel keur aandacht vestigt op retourbeleid... Zijn dit mystery shoppers van Webwinkelkeur? Ik kan me voorstellen dat dit gebeurt, want hoe kan webwinkel keur anders weten dat we na goedkeuring nog steeds voldoen? Toch ben ik benieuwd naar de transparantie, want het is opvallend :)
Nizella Nukic Staf answered 2 jaar ago

Hi Rianne, wat leuk dat het je opvalt dat je meer klanten hebt sinds je bij WebwinkelKeur aangesloten bent :D Daar zijn we heel blij mee, we hopen dat jij dat ook bent! We maken geen gebruik van mystery shoppers, het is puur toeval. Het komt inderdaad neer op wat je zelf aangeeft; meer bestellingen zorgen voor meer retour bestellingen. Bestellingen die geretourneerd worden zijn nooit leuk, dat begrijpen we. Ze horen er nou eenmaal bij maar ik kijk ik graag met je mee waar het aan kan liggen. Je mag in dat geval een e-mail sturen naar info@webwinkelkeur.nl. Ik hoop dat je hier verder mee komt en ik wens je een mooie dag toe, groeten Nizella