Naam verbergen reviewer

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsNaam verbergen reviewer
Jill asked 3 jaar ago
Beste,  Ik heb een erotische webshop en bij het versturen van een review, heb ik opgemerkt dat klanten hun volledige naam invoeren. Dit wordt natuurlijk openbaar gemaakt, echter zou ik graag hebben dat dit niet het geval is. Zou bijvoorbeeld uitsluitend de voornaam neergezet kunnen worden? Ik zie nergens de mogelijkheid dit zelf in te stellen dus vandaar dit bericht.  Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen & wens jullie nog een prettige dag toe.  Met vriendelijke groet,  Jill van der Pool
Lana answered 3 jaar ago
Beste Jill, bedankt voor je bericht. In principe is het de bedoeling dat de klant zijn gehele naam invult. Dit zodat wij een zo eerlijk mogelijk beeld kunnen tonen van de reviews. Wij kunnen ons goed voorstellen dan sommige consumenten dit liever niet willen. Zij kunnen indien gewenst een dummy naam gebruiken of een afkorting. Ik hoop dat hiermee je vraag beantwoord is :-). ^Lana
jill answered 3 jaar ago
Hi Lana,  Dank voor je reactie. Ik denk niet dat klanten hier per definitie rekening mee houden aangezien er (voor zover ik mij kan heugen) niet wordt aangegeven dat de volledige naam vermeld wordt, of wel? Is het mogelijk om blij mijn huidige 2 reviews met achternaam de achternaam te verwijderen vanuit jullie kant?  Bestaat er tevens ook een optie waarmee in de review mail wordt aangegeven dat de volledige naam gebruikt zal worden en zij zelf voor een dummy naam moeten zorgen?  Alvast bedankt voor de genomen moeite, Groeten, Jill
Lana answered 3 jaar ago
Beste Jill, wanneer de klant zijn beoordeling gaat plaatsen wordt er een voorbeeld getoond van hoe de beoordeling eruit komt te zien. Hier zien zij dus ook dat hun voor- en achternaam worden getoond. Wanneer je een PLUS-account bij ons hebt kun je zelf een tekst invullen voor in de beoordelingsmail. Eventueel zou je hier de melding in kunnen zetten. Ik zal in ieder geval bij de review die er nu in staan de achternaam verwijderen :-) ^Lana