DWQA QuestionsCategorie: Questionsniet klant zet zomaar beoordeling op mijn site. Kan ik dit blokkeren en kan ik de review laten verwidjeren
Jaap asked 3 jaar ago
iemand reageert via een Facebook campagne en kan zomaar een review plaatsen met 1 ster. Met als opmerking op andere websites veel goedkoper. Ongefundeerd en zonder enige ervaring met ons product en onze service. Kan ik reviews van niet klanten uitsluiten? en hoe kan idd eze review laten verwijderen?
Lana answered 3 jaar ago
Beste Jaap, bedankt voor je bericht. Volgens onze voorwaarden kunnen alleen klanten die daadwerkelijk een bestelling in je webshop hebben geplaatst een review plaatsen. Daar valt deze persoon dus niet onder. Het is niet mogelijk om mensen uit te sluiten van het plaatsen van een review. Mocht zoiets gebeuren dan kun je een moderatie indienen. In het volgende artikel wordt beschreven hoe je dit kunt doen: https://www.webwinkelkeur.nl/nieuwe-moderatiefunctie-bij-onze-beoordelingen/ ^Lana