Nieuwe website

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsNieuwe website
Kenny Stevens asked 3 jaar ago
Beste, We gaan in februari met een nieuwe website live, dus we hebben dadelijk 2 websites. Merkmeisjeskleding.nl en een website voor onze eigen private label. Hoe gaat dit in zijn werking met een abonnement? Moet ik dan nog een abonnement afnemen of?
Lana answered 3 jaar ago
Beste Kenny, bedankt voor je bericht. Wat leuk dat je een nieuwe webwinkel gaat starten!  Het is niet nodig om hiervoor nog een abonnement af te sluiten. Je kunt de nieuwe webwinkel gewoon aanmelden onder hetzelfde account als je andere webwinkel :) Om de website toe te voegen ga je in je dashboard naar webwinkels > toevoegen. De nieuwe webwinkel zal dan door ons worden gekeurd. ^Lana
Kenny Stevens answered 3 jaar ago
Hoi Lana, Bedankt voor je snelle reactie!  Is het voor de klant dan onzichtbaar dat beide webshops bij elkaar horen? We willen dit niet publiekelijk kenbaar maken, dat beide webshops bij elkaar horen!Dus mocht ik zoals bovenstaand de website aan het bestaande account koppelen en dit is voor niemand zichtbaar dan is het uiteraard geen probleem    Hoor graag van je  Groet, Kenny
Lana answered 3 jaar ago
Hallo Kenny, in feite is het niet zichtbaar dat de webwinkels bij elkaar horen. De webwinkels krijgen beide hun eigen ledenpagina en reviewsysteem :-)  Het is alleen voor ons zichtbaar dat beide webwinkels bij dezelfde eigenaar horen. ^Lana
Kenny Stevens answered 3 jaar ago
Oke top! Bedankt voor je tijd       Fijne dag nog