Skip to content

Nieuwe website

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsNieuwe website
Kenny Stevens asked 7 maanden ago
Beste,
We gaan in februari met een nieuwe website live, dus we hebben dadelijk 2 websites. Merkmeisjeskleding.nl en een website voor onze eigen private label. Hoe gaat dit in zijn werking met een abonnement? Moet ik dan nog een abonnement afnemen of?

4 Antwoorden
Lana Staf answered 7 maanden ago
Beste Kenny, bedankt voor je bericht. Wat leuk dat je een nieuwe webwinkel gaat starten!  Het is niet nodig om hiervoor nog een abonnement af te sluiten. Je kunt de nieuwe webwinkel gewoon aanmelden onder hetzelfde account als je andere webwinkel Om de website toe te voegen ga je in je dashboard naar webwinkels > toevoegen. De nieuwe webwinkel zal dan door ons worden gekeurd. ^Lana

Kenny Stevens answered 7 maanden ago
Hoi Lana,
Bedankt voor je snelle reactie!
Is het voor de klant dan onzichtbaar dat beide webshops bij elkaar horen? We willen dit niet publiekelijk kenbaar maken, dat beide webshops bij elkaar horen!Dus mocht ik zoals bovenstaand de website aan het bestaande account koppelen en dit is voor niemand zichtbaar dan is het uiteraard geen probleem

Hoor graag van je
Groet, Kenny

Lana Staf answered 7 maanden ago
Hallo Kenny, in feite is het niet zichtbaar dat de webwinkels bij elkaar horen. De webwinkels krijgen beide hun eigen ledenpagina en reviewsysteem   Het is alleen voor ons zichtbaar dat beide webwinkels bij dezelfde eigenaar horen. ^Lana

Kenny Stevens answered 7 maanden ago
Oke top! Bedankt voor je tijd

Fijne dag nog

Je antwoord