office365 mail server

DWQA QuestionsCategorie: Questionsoffice365 mail server
Alwin asked 3 jaar ago

Goedendag,

Ik zie dat de office365 mail server nu vanaf mijn prive account mails zit te versturen dat is niet echt wenselijk
Hij zou de e-mail van het bedrijf (red.) moeten gebruiken echter kan ik dit bij jullie nergens wijzigen, hij heeft automatisch persoonlijke e-mail (red.) neergezet nadat office365 heeft gevraagd om de beheerder gegevens om de toestemming te bevestigen.

Waar zouden we dit kunnen aanpassen?

met vriendelijke groet,

Alwin

Lana answered 3 jaar ago
Beste Alwin, bedankt voor je bericht. Klopt het dat het inmiddels is opgelost? Ik zie namelijk nergens meer je persoonlijke emailadres staan. Ik hoor het graag ^Lana
Alwin answered 3 jaar ago
Hallo lana,

Ik heb hem nu terug gezet naar de oude configuratie maar we zouden graag de office365 configuratie willen gebruiken dat gaat dus niet want dan pakt die het beheerder adres en niet het email adres wat je selecteert.

P.S. is het mogelijk mijn email adres hierboven te verwijderen want toen ik het bericht schreef ging ik er vanuit dat ik een ticket naar jullie support zou sturen en niet op het openbare community dat is niet heel duidelijk als je een vraag bij jullie indient.