Onderwijscursus

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsOnderwijscursus
Henk van Berkel asked 3 jaar ago
Ik heb een cursus gekocht bij de Open Universiteit. Dat geeft recht op toegang tot de digitale leeromgeving (met leeropdrachten en dergelijke) en je ontvangt tevens het cursusboek in papiervorm. De cursus vind ik echter van slechte kwaliteit. Heb ik recht van teruggave, met uiteraard directe uitschrijving uit de leeromgeving en terugsturen van het boek?
Ismail Akhan Staf answered 3 jaar ago
Beste Henk, Bedankt voor je vraag. Het moet erg vervelend zijn geweest om erachter te komen dat de cursus niet aan jouw verwachtingen voldoet. Ik kan mij goed voorstellen dat je het daarom wilt retourneren. Indien je de cursus online hebt aangeschaft heb je recht op herroeping binnen 14 dagen, tenzij je tijdens de aanschaf een verklaring hebt ondertekend (aangevinkt) waarin je akkoord gaat dat de dienst c.q. toegang tot de leeromgeving binnen de bedenktijd wordt geleverd en dat je daarom afstand doet van het herroepingsrecht. Je hoeft echter niet op een volledige teruggave te rekenen, omdat je de dienst gedeeltelijk hebt gebruikt. De restitutie mag naar rato worden berekend. Ik hoop dat je een cursus zal vinden welke aansluit bij jouw wensen en wens je een mooie dag toe. Succes!