Onterechte beoordeling

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsOnterechte beoordeling
Klaske Roskam asked 4 jaar ago
Beste lezer,    Op 04-09-2020 is er om 13:50:20 een reactie geplaatst door iemand die zich Hendrika noemt.  Ten eerste is er geen klant geweest die Hendrika heet en ten tweede kunnen jullie al mijn orders nalopen. Ik begrijp deze reactie dan ook totaal niet. Ik zou niet weten wie dit zou kunnen zijn en wat voor flauwe grap dit is. Zouden jullie voor mij deze gekke reactie kunnen verwijderen?    Onderstaand de reactie: Door zich aan afspraken te houden. Eigenaar is te vergelijken met iemand van vroeger.   Dit is toch een hele gekke reactie..  in elk geval.. ik weet oprecht van niks.    Kunnen jullie mij hiermee helpen?    Hartelijke groet,   Klaske Roskam
Daniel La Porta answered 4 jaar ago
Beste Klaske, Jammer om te vernemen dat je een negatieve ervaring hebt binnen gekregen.
Om dit eventueel voor jou op te kunnen lossen, wil ik je vriendelijk verzoeken om hiervoor het moderatieproces voor te volgen.

Naast de beoordeling zelf binnen het dashboard heb je de mogelijkheid om dit te doen (moderatie aanvragen).

Hier zijn wel een aantal voorwaarden aan verbonden:

- de review in kwestie mag niet ouder zijn dan 14 dagen;
- je moet eerst contact hebben opgenomen met de klant via ons systeem;
- de review moet inhoud hebben, letterlijk tekst waar we op kunnen modereren;

Mocht je aan deze voorwaarden kunnen voldoen, dan krijg je vanzelf die optie te zien en wanneer je die indient, dan gaan we er mee aan de slag voor je.\ Succes! ^Daniel