Op maat gemaakte raambekleding

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsOp maat gemaakte raambekleding
Caroline Roelofs asked 3 jaar ago
Wij hebben ongeveer 3 mnd geleden raambekleding gekocht. Helaas bij de eerste levering bleek er te strak ingemeten te zijn. (het zijn 3 plissé bottom up bottom down gordijnen met motor) En de middelste motor haperde, onderste afdeklat niet goed gemonteerd. Dus de fabrikant heeft 3 nieuwe gordijnen laten maken. Een paar dgn voor de kerst kwamen de nieuwe gordijnen. Helaas weer middelste motor hapert, een vouw in het gordijn, 1 gordijn echt te lang, verkeerde kleur stelling volgens ons de eerste partij waren echt anders van kleur. Onderste afdeklat weer niet strak, de balijnen aan beide kanten niet gelijk Kortom wij zijn hier niet meer zo enthousiast over wat zijn onze rechten? Met vriendelijke groet Caroline Roelofs
caleni Staf answered 3 jaar ago
Beste Caroline,

Bedankt voor je bericht.

Het is ons niet helemaal duidelijk of de maten zelf zijn opgemeten of dat dit is gedaan door het bedrijf, maar voor maatwerk gaat herroeping helaas niet op. Zoals wij lezen zijn jullie niet tevreden over het geleverde. Wellicht geeft conformiteit jullie mogelijkheden, gezien jullie aangeven dat het geleverde non-conform is. Het bedrijf mag/moet daarom het geleverde herstellen. Is het dan nog niet naar verwachting, dan kun je de webshop een redelijke deadline geven om voor een oplossing te zorgen. Wanneer dat niet gehaald wordt, hebben jullie de mogelijkheid de overeenkomst te ontbinden. Komen jullie hiermee vooruit?