opgezegd maar krijg toch ene factuur

DWQA QuestionsCategorie: Questionsopgezegd maar krijg toch ene factuur
Erwin asked 1 jaar ago

Beste Admin,

Ik heb webwinkelkeur per 21102022 opgezegd. Maar ik krijg nog steeds een factuur. Ik wil geen enkele shop meer actief hebben in webwinkelkeur. Hoe stop ik dit?

Mvg

Erwin

Beste Erwin,

Jammer dat we afscheid van je moeten nemen en dat er iets is misgegaan met de opzegging.

Ik zag dat wij slechts een afmelding van 1 webwinkel hebben ontvangen in plaatst van alle actieve webwinkels. Elke actieve webwinkel hoort namelijk apart te worden opgezegd. Zolang er in het account een actieve webwinkel is, wordt er automatisch een factuur aangemaakt.  In de toekomst wordt de optie om alle webwinkels in één keer op te zeggen ingebouwd.

Omdat ons keurmerk nog wordt gevoerd op 1 van de actieve webwinkels kan ik niet direct een creditering van de laatste factuur aanvragen. Ik bespreek de opzegging van alle webwinkels en de creditering van de laatste factuur met onze administratie. Hierover ontvang je straks een e-mail over.

Voor nu wens ik je een zorgeloze dag toe!

Erwin answered 1 jaar ago

Beste Ismail,

Dank voor jouw antwoord. Ik zal meteen het logo verwijderen op de site. Het gaat zo slecht met mijn bedrijf dat ik daarom heb opgezegd. Ik kan bijna niets meer betalen en daarom is zelfs dit bedrag teveel. Ik zou het moeten storneren zelfs...

Ik hoop dat jullie deze vergissing begrijpen en alles met terugwerkende kracht stop willen zetten.

Overigens kan ik geen button vinden om de rest stop te zetten...

Ik hoor graag.

Mvg Erwin

Beste Erwin,

Ik kan mij voorstellen dat je alle kosten wilt minimaliseren en daarom ook het lidmaatschap moet stopzetten. Onze administratie gaf aan dat de laatste factuur kan worden gecrediteerd als het keurmerk niet meer wordt gevoerd.

Hierover heb ik je een e-mail verzoden met linkjes naar de teksten die gewijzigd horen te worden.

De knop om alle webwinkels in één keer op te zeggen is inderdaad nog niet te vinden in het dashboard. Hier wordt nog aan gewerkt.

Ik hoop dat het binnenkort weer beter gaat met je bedrijf en wens je veel succes toe!

Erwin answered 1 jaar ago

Beste Ismail,

Vriendelijk dank voor het meedenken en de service. Ik heb alleen maar goede ervaringen met jullie bedrijf dus daar ligt geen enkel probleem. Ik heb inmiddels de pagina's aangepast Ismail.

Graag ontvang ik binnenkort de credit.

Dank nogmaals en goede dagen gewenst.

Mvg

Erwin

Beste Erwin,

Bedankt voor het aanpassen van de pagina's. Fijn om te horen dat je tevreden bent geweest met ons.

Hopelijk zien je binnenkort weer terug.😊

De vraag om een creditfactuur aan te maken heb ik inmiddels naar onze administratie doorgezet.

Ik wens je alvast fijne feestdagen en een succesvol nieuwjaar toe!