Skip to content

Opheffing webshop

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsOpheffing webshop
Bas Zuidema asked 4 maanden ago
Beste,
Helaas hebben wij onze webwinkel moeten stopzetten. Het was financieel niet meer rond te krijgen.
Kunnen wij ondersteuning ontvangen bij het afhandelen van openstaande orders? Wij willen deze terugbetalen maar hebben simpelweg even tijd nodig om dit rond te krijgen.
 
 

1 Antwoorden
caleni Staf answered 4 maanden ago
Beste Bas,

Bedankt voor je bericht en wat vervelend om te lezen.

Op welke manier bedoel je ondersteuning vanuit ons?
Overigens zie ik dat je lidmaatschap nog niet bij ons is stopgezet. Je lidmaatschap kan je op de volgende manier stopzetten:

  • Log in via ons dashboard (https://dashboard.webwinkelkeur.nl) met de persoonlijke inloggegevens die je bij de aanmelding hebt gekozen. Als je deze niet meer hebt dan kan je ze aanvragen via dezelfde pagina door op de link ‘Wachtwoord vergeten’ te klikken.

Wanneer je bent ingelogd kan je per webwinkel aangeven of je het lidmaatschap op wilt zeggen.

  1. Klik op het tabblad “webwinkels” aan de linkerkant van het dashboard
  2. Klik op de webwinkel waarvan je het lidmaatschap wilt beëindigen
  3. Rechts onderaan zie je vervolgens de mogelijkheden “webwinkel verhuizen” of “webwinkel opzeggen”. Klik hier op webwinkel opzeggen.

Succes de komende tijd!

Je antwoord