ORD 07486 is geannuleerd maar review

DWQA QuestionsCategorie: TechniekORD 07486 is geannuleerd maar review

De order ORD 07486 is geannuleerd in onze webshop software ( Lightspeed ). De klant heeft de eerste beoordelingsverzoek wel gekregen, maar doordat de zending naar een postnl punt is gebracht en naderhand retour is gekomen, is deze order gecrediteerd en geannuleerd. Maar de order staat nog steed tussen de beoordelingsverzoeken zal bij de herinnering nogmaal verstuurd worden.

Heb dit probleem al eerder aangekaart, waarom het systeem van webwinkelkeur niet de orderstatussen van lightspeed aan houdt/? staat deze op geannuleerd zal er geen verzoek meer gestuurd worden.

Hoe is dit nu op te lossen halen jullie hem er handmatig tussenuit ?

Hoor het graag

Webshop Danielle Forrer

Dag Rob,

Goed dat je deze vraag stelt, jammer dat de klant een uitnodiging heeft ontvangen nu de bestelling is geannuleerd.

Een uitnodiging wordt aangemaakt wanneer een order op afgerond staat. Wat er daarna met de order gebeurd checkt ons systeem niet. De uitnodiging wordt een week nadat de order op afgerond staat verstuurd. Mocht je zien dat een order geannuleerd is en je wilt niet dat de klant een uitnodiging krijgt dan kun je in het Dashboard bij Uitnodigingen en Verzonden een verzoek tot verwijdering doen.

Ik hoop dat je hier verder mee komt. ^Marc

rob answered 2 jaar ago

Hoi Marc.

Dank je wel voor je snelle reactie.

Het klopt wat je zegt maar dit geld alleen voor de eerste automatische verzending van de beoordeling niet voor de reminders.

Kan jij nagaan in ons dashboard of deze klant alsnog een reminder krijgt,.?

GR

Dag Rob,

Graag gedaan.

Je hebt de optie van automatische herinneringsmails niet aanstaan, dit kun je zien in het Dashboard bij Uitnodigingen en Instellingen. De klant krijgt dus geen herinnering, ook al is er nog geen review geplaatst.

^Marc

rob answered 2 jaar ago

Hoi Marc

thanks voor het nakijken, dat is een heldere uitleg Top!

Heel graag gedaan!