Oude klanten uitnodigingen versturen jouwweb

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsOude klanten uitnodigingen versturen jouwweb
Alice El Farisy asked 3 jaar ago
Hallo, Wij proberen onze oude klanten een uitnodiging te sturen alleen lukt het niet, en weten we helaas niet wat we fout doen. We gaan op Jouwweb naar bestellingen, exporteer, dan bestellingen csv en alle oude bestellingen downloaden. Dan klikken we op jullie site bij bestanden toevoegen en dan krijgen we dus een foutmelding bij het versturen. Doen we iets fout? Waar kan het aan liggen? Met  vriendelijke groet, Alice van hemelse-geuren.nl
Marcel Landeweerd Staf answered 3 jaar ago
Beste Alice,
Leuk dat je ons gebruikt om reviews te verzamelen.

Ik vermoed dat het formaat van de CSV bij Jouwweb anders is dan het formaat van de CSV waar wij om vragen. Op https://www.webwinkelkeur.nl/faq/mijn-uitnodigingen-csv-kan-niet-geimporteerd-worden/ staat een uitgebreide uitleg hoe de CSV eruit moet zien om ze bij ons te kunnen importeren.

Je zult dus in bijvoorbeeld Excel of een ander programma de kolommen in de juiste volgorde moeten zetten en vervolgens exporteren als CSV gescheiden door comma.

Mocht je er niet uit komen, dan zou je eens per e-mail het CSV bestand kunnen toesturen. Dan kunnen wij kijken waar het mis gaat.

Marcel