Outlet afzuiger

DWQA QuestionsCategorie: JuridischOutlet afzuiger
sassie asked 3 jaar ago
Moest zelf uitvogelen in deze corona tijd ( anders had ik wel in de winkel advies gevraagd ) om een goede en juiste afzuiger te vinden bij mijn tweedehandse keuken Moest een 90 cm brede zijn met wat ik opgezocht had op internet recirculatie systeem Liefst van Bosch ivm andere apparatuur Dus één gevonden wat goedkoper in een outlet bij een bedrijf Moest eerst online betalen en volgende dag liet ik een ander het ophalen Stond ook bij Outlet geen terug gave Maar nu blijkt  hij is veel te diep Daar had ik niet opgelet helaas ( ja geen verstand van Van zo iets ) Het moest een vlakscherm zijn las ik later op internet Kan ik nu nog mijn geld terug eisen ??, ondanks outlet Ik heb toch herroepingsrecht of zo van 14 dagen Verneem het graag
Lana answered 3 jaar ago
Beste Sassie, bedankt voor je bericht. Als webwinkel moeten zij zich gewoon aan het consumentenrecht houden. Dit betekent dat je 14 dagen bedenktijd hebt en daarna nog 14 dagen om het artikel retour te sturen. Mochten zij deze regels niet naleven dan wil ik je adviseren om een melding te maken bij bijvoorbeeld het klachtenplatform van de consumentenbond: https://www.klachtenkompas.nl/ ^Lana