Review verwijderen

DWQA QuestionsCategorie: AlgemeenReview verwijderen
Martin Stevelink asked 3 jaar ago

Hallo
Ik heb een beoordeling gehad die niet terecht is. Deze klant heeft gewoon de goederen ontvangen binnen de vermelde levertijd maar geeft mij toch 1 ster omtrent deze levering, wat mijn beoordeling niet ten goede komt. De klant heeft de levertijd van dit product niet gelezen en is uitgegaan van de algemene levertijd. Kunt u voor deze beoordeling verwijderen het gaat om de naam van <naam verwijderd>.

caleni Staf answered 3 jaar ago
Beste Martin,   Bedankt voor jouw vraag. Het is erg jammer dat je een beoordeling hebt ontvangen die in jouw ogen onterecht is. Uiteraard heb je dan altijd de mogelijkheid om een moderatieverzoek in te dienen. Hoe je dat kan doen lees je hier: Negatieve reviews en moderatieverzoeken: zo werkt het . Als je dat verzoek indient zullen wij beoordelen of de review online mag blijven staan, aangepast moet worden of verwijderd dient te worden.
Houdt er wel altijd rekening mee dat een beoordeling een mening van de klant is, deze verwijderen wij alleen als hij in overtreding is van de voorwaarden van het beoordelingenplatform. Deze voorwaarden vind je hier: Gebruikersvoorwaarden reviews en geschillen voor de consument   Groet, Asoka