overname webshop

DWQA QuestionsCategorie: Questionsovername webshop
Eef Bruisten asked 2 jaar ago
Hoi. Wij hebben de webshop verkocht.  Hoe kan webwinkelkeur worden overgedragen?
Ismail Akhan Staf answered 2 jaar ago
Beste Eef,   Jammer dat we afscheid van je moeten nemen. Ik licht graag toe hoe je jouw webwinkel kunt overdragen aan de nieuwe eigenaar.
Om een overname van een webwinkel zo goed mogelijk te laten verlopen dien je onderstaande stappen te volgen: 1. Je huidige account in je dashboard overdragen aan de nieuwe eigenaar.
  • Klik op de juiste webwinkel, scrol naar beneden en klik op Webwinkel Verhuizen, vul de juiste gegevens in van de nieuwe eigenaar.
2. Het aanpassen van de gegevens door in te loggen in jouw Dashboard.
  • Plek 1 onder "Webwinkels": als je hier op de naam van je webwinkel klikt zie je de gegevens die publiekelijk zichtbaar zijn op de ledenpagina. Heb je de sidebar geïnstalleerd, dan komen ook deze gegevens naar voren als men daar op klikt. Dit is informatie die relevant is voor bezoekende klanten.
  • Plek 2 onder "Account - Gegevens aanpassen": op deze plek pas je de gegevens aan die nodig zijn voor onze administratie en correspondentie. Alleen het KvK nummer is publiekelijk zichtbaar.
3. We ontvangen graag per e-mail een bevestiging van de nieuwe eigenaar dat hij de webwinkel overneemt en het lidmaatschap bij WebwinkelKeur voort wil zetten.
  • De nieuwe eigenaar kan ons per e-mail (info@webwinkelkeur.nl) laten weten dat hij akkoord gaat.
Wanneer de nieuwe eigenaar ons akkoord heeft gegeven controleren wij de gegevens van de nieuwe eigenaar en maken we de overname in orde.     Ik wens je veel succes in de toekomst!