Pakket kwijt

Wendy De Gres asked 3 jaar ago
  1. Order 20784 is niet geleverd. Doch beweert voordeelshop van wel. De handtekening is gewoon een kribbel van vervoerder.
Connor Rakers Staf answered 3 jaar ago
Hallo Wendy, Bedankt voor je vraag! In principe mag dat niet; de levering is pas bevestigd wanneer jij tekent en niet de vervoerder. Het kan zijn dat de vervoerder het product bij een afhaalpunt heeft "geleverd". Wellicht is het verstandig om hierover contact op te nemen met de vervoerder. Als het gaat om een lid van ons, dan kun je ook ons inschakelen om in deze zaak te bemiddelen. Je doet dat door de webwinkel op te zoeken op onze website. Klik vervolgens op "geschilbemiddeling" en vervolgens op "geschil indienen". Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Verder wens ik je nog veel succes met deze zaak!
Wendy De Gres answered 3 jaar ago
Beste   Ik vind ze niet terug op jullie website. Op hun site staat vermeld dat ze lid zijn bij jullie. Pakket is niet op een afhaalpunt geleverd want staat niet vermeld.
Connor Rakers Staf answered 3 jaar ago
Hallo Wendy, Gaat het om deze?

Zo ja, dan kun je bij de onderstaande link een geschil indienen. Zo nee, zou je me dan kunnen laten zien om welke winkel het gaat? Alvast bedankt!
Ja het gaat om die
Connor Rakers Staf answered 3 jaar ago
Hallo Wendy, Prima, ik zie dat je je geschil hebt ingediend. We hebben zojuist een bericht gestuurd naar de winkel om deze te vragen alsnog het probleem op te lossen. Als dit na zeven dagen nog niet is gebeurd zullen wij gaan bemiddelen. Hopelijk wordt het op deze manier opgelost!
Dank u wel!
Beste   Hebt u inmiddels nieuws over mijn flesje parfum?    Dank u Wendy
Connor Rakers Staf answered 3 jaar ago
Hallo Wendy, Ik heb inmiddels contact gehad met de winkel en zij geven aan dat het product wel is geleverd. Vandaag begint de bemiddeling en zullen wij de winkel vragen om hun standpunt te bewijzen. We houden je hiervan op de hoogte! Met vriendelijke groet, Connor
Wendy De Gres answered 3 jaar ago
Beste Het product heb ik niet ontvangen. Het is ook niet geleverd bij de buren. De handtekening is waarschijnlijk van de chauffeur zelf, het is zo'n simpele paraf.