Beste,
Wij hebben op 3 mei een mail gekregen van brandlux.nl dat ons pakketje zou geleverd worden binnen 3-5 dagen hierbij was een track and tracé code die nooit gewerkt heeft. Tot op heden nietniets ontvangen en geen reactie meer via mail of sociale media wat kan ik hieraan doen ? Wij hebbêonze betaling gedaan bij bestelling
Mvg
Jürgen
1 Antwoorden
Beste Jürgen,
Ik zou je willen adviseren een geschil aan te melden. Wanneer je dit doet, komt je klacht officieel bij ons binnen en ook gelijk bij de webwinkel. De webwinkel krijgt dan nog 7 dagen de tijd om zelf het geschil op te lossen. Lukt dit niet, dan helpen wij bemiddelen.
Een geschil aanmelden over deze webwinkel kan hier: https://dashboard.webwinkelkeur.nl/disputes/add/1206673?l=nld
Ik zou je willen adviseren een geschil aan te melden. Wanneer je dit doet, komt je klacht officieel bij ons binnen en ook gelijk bij de webwinkel. De webwinkel krijgt dan nog 7 dagen de tijd om zelf het geschil op te lossen. Lukt dit niet, dan helpen wij bemiddelen.
Een geschil aanmelden over deze webwinkel kan hier: https://dashboard.webwinkelkeur.nl/disputes/add/1206673?l=nld
Je antwoord