Is Parfumdecant.nl bij WebwinkelKeur aangesloten?

DWQA QuestionsCategorie: WebwinkelKeur hulpIs Parfumdecant.nl bij WebwinkelKeur aangesloten?
Sander van Ommeren asked 4 jaar ago

Is dit bedrijf echt bij jullie aangesloten? Ik wil iets kopen daar.

Daniel La Porta answered 4 jaar ago
Beste Sander, ik heb het even nagekeken voor je maar ik kan helaas geen actief lidmaatschap vinden. Ik kan je dus niet garanderen of dit een betrouwbare webwinkel is ja of nee. Wat wel vaak gebeurd is dat webwinkeliers alvast meldingen van ons in de webwinkel plaatsen en daarna onze keuring aanvragen om lid te mogen worden. Ik wil je in ieder geval bedanken voor het melden, wij zullen hen hierop aanspreken met de vraag of het de bedoeling is dat ze lid worden. Zo niet, dan zal ik hen sommeren om de uitingen van ons uit hun webwinkel te halen. groet Daniel
Sander answered 4 jaar ago
Dank voor je antwoord. Krijg ik ook te horen wanneer je de dubbelcheck hebt gedaan? Alvast bedankt!
Daniel La Porta answered 4 jaar ago

Ik heb de webwinkelier een bericht gestuurd met de vraag om opheldering hierover. Wanneer ik hier een antwoord op heb, zal ik je dat laten weten. groet Daniel Update: Ik heb bericht van de webwinkelier terug gehad en het berust inderdaad op een misverstand. Kleine miscommunicatie tussen hun marketing en development afdeling. Het keurmerk wordt er voor nu afgehaald en wanneer dit kan, zullen ze zich gaan aanmelden bij ons.